اگر تیم خوبی باشیم و بدانید که چه کار می خواهیم انجام دهیم، یکی از ما، ده نفر از آن ها را شکست خواهد داد.

جک ما

jack-ma
از هیچ تا بی‌نهایت
شکست پشت شکست! سه سال در آزمون دانشگاه رد شد، ۱۰ مرتبه برای هاروارد درخواست داد و قبول نشد و بیش از ۳۰ مصاحبه شغلی رفت و هیچکس قبولش نکرد. همه به او گفتند که تو به اندازه کافی خوب نیستی!
حالا او یکی از ۵۰ رهبر بزرگ دنیا و صاحب برند جهانی «علی بابا» است که امکان ندارد کسی در هر گوشه‌ای از جهان اسمش را نشنیده باشد.
حالا شما بگویید! آیا می‌توانید برای یک برند، یک ابرقهرمان باشید؟ می‌توانید یک برند را به اوج برسانید؟
قصه‌هایی که قهرمان دارند را همه دوست دارند؛ یک قهرمان بزرگ که دنیا را نجات می‌دهد و همه رویش حساب می‌کنند. یک قهرمان که یک مشکل لاینحل را حل می‌کند تا دنیا جای بهتری برای زندگی باشد.
اما در حوزه کسب و کار و برندینگ یک نفر نه، یک تیم قرار است برند را به اوج برساند یا حتی نجات دهد. چگونه؟
با تکینک‌ها و ابزارهایی که امروز در بازاریابی مدرن استفاده می‌شود. درست همان چیزی که جک مای شکست خورده را به یکی از ثروتمندان دنیا تبدیل کرد! تیم و اینترنت!

درباره شرکت رادین


رادین یک مجموعه خصوصی است که سابقه فعالیت آن به سال 85 و همزمان با راه اندازی کارگروه مد و لباس کشور بر می‌گردد. این مجموعه از آن زمان فعالیت‌های متعددی را در قالب‌های مختلف حقیقی و حقوقی انجام داده‌است و در نهایت در سال 92 با عنوان خوش پوشان رادین در وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت گردید. مدیران مجموعه دارای تحصیلات عالی و تجربه کافی در حوزه طراحی، تولید و عرضه لباس و همچنین فعالیت‌های علمی و دانشی در حوزه مد و لباس هستند.
مجوز بازاریابی شبکه ای رادین

مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای شرکت نیک پوشان رادین

شرکت بازاریابی شبکه‌ای نیک پوشان رادین، مجموعه‌ای است که برمبنای دانش و آگاهی که با بهره‌گیری از توسعه شبکه فروش خود، اقدام به راه‌اندازی سیستم فروش چند سطحی نموده‌است. این شرکت از بهمن ماه سال 1392 اقدام به راه‌اندازی سیستم بازاریابی شبکه‌ای خود کرده و پس از اخذ مجوز بازاریابی شبکه‌ای از وزارت صنعت و معدن و بازرگانی در آبان ماه سال 1393 آغاز به کار نمود. هدف اصلی این مؤسسه از ورود به سیستم بازاریابی شبکه‌ای، ارج نهادن به ارزش کاری مشاوران فروش خود بود تا قدر زحمات آن‌ها به عنوان متولیان و همراهان شرکت علاوه بر فروش مستقیم، به شکل غیر مستقیم نیز مورد توجه قرار گیرد و به این طریق علاوه بر فروش و سود آوری برای بازاریابان و شرکت، اهداف کلان آن در راستای ارتقای شرایط کشور در حوزه مد و لباس نیز محقق گردد.
1

مزیت های همکاری با ما

2

طرح درآمدزایی شرکت به چه نحو است؟

به صورت خلاصه پلن شرکت رادین به شرح زیر است:
  • سود فروش شما تا سقف 100 درصد میزان مبلغی است که بابت خرید اون کالا می‌پردازید.
  • شما از میزان خرید کسانی که به واسطه شما مستقیم یا غیر مستقیم از سایت رادین خرید می کنند بین 3 تا 26 درصد از مبلغ پرداختیشان به شرکت، درآمد تیم‌سازی خواهید داشت.
3

مراحل ثبت نام به چه صورت است؟

عبارت درخواست همکاری در فروش را برای من ارسال کنید تا در صورت داشتن شرایط با ما شروع به همکاری کنید.

سوالات متداول

1آیا این کار شما جزو همان هرمی‌هاست؟
در ابتدا باید بدانید که شکل هرمی بودن این کار در همه‌ی ادارات و سازمان‌ها است. (رئیس - معاون رئیس - مدیران - کارمندان). ولی اگر منظورتان شرکت‌های هرمی یا پونزی است؛ خیر، این‌گونه نیست.
همان‌طور که در ابتدا نشان داده شد، این شرکت مجوز بازاریابی شبکه‌ای خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده و همچنین تعهد اعضای تیم به اجرای صحیح و اصولی بازاریابی شبکه‌ای و حفظ استانداردها در سطح بین‌الملل است. یعنی عدم انبار کردن محصولات و بازاریابی محصولات جزو اولویت اول کار می‌باشد.
2چرا مثال شما 550 هزار تومان است؟ آیا کمتر یا بیشتر از این مبلغ امکان سفارش نیست؟
امکان خرید محصول به هر مبلغ دلخواه هست و یکی دیگر از مزیت‌های رادین نسبت به سایر شرکت‌ها واجد دریافت پورسانت شدن با حداقل 10,000 تومان خرید از سایت شرکت است ولی به خاطر حفظ کیفیت عملکرد و هماهنگی بین اعضای تیم، در شرکت رادین همه‌ی اعضا با مبلغ 550 هزار تومان که معادل 500 امتیاز است کار را شروع می‌کنند و این حداقل سفارش را هر ماه ثابت نگه می‌دارند.
3چه محصولاتی را بازاریابی می‌کنیم؟
در حال حاضر محصولات دکتر خوش رج در زمینه مراقبت از پوست و مو و به زودی محصولات متنوع دیگری هم به سبد محصولات اضافه خواهد شد.
4حتما باید نفر جذب کنم؟ بدون تیم سازی و فقط با فروش امکان همکاری نیست؟
شما می‌توانید صرفا فروش و بازاریابی محصولات را انجام دهید که بالطبع درآمد غیرفعال را از دست خواهید داد، همچنین آموزش‌های پیشرفته‌تر در حوزه شبکه‌سازی و رهبری.
این کار برای چه کسانی مناسب است؟
  • برای تمام کسانی که به فکر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود هستند.
  • افرادی که می‌خواهند در کنار شغل اصلی خود درآمد اضافی‌تر داشته باشند.
  • کسانی‌که قدرت اهرم و تصاعد را به خوبی درک کردند.
  • افرادی که می‌خواهد در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین داشته باشند.
  • افرادی که می‌خواهند وارد دنیای کارآفرینی شوند و با کمک به اطرافیان و رشد و پیشرفت آن‌ها خودشان هم درآمد کسب کنند.
  • افرادی که قبلا در یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مجوزدار یا غیرمجوزدار (سالم یا ناسالم) فعالیت داشتند ولی به خاطر پلن درآمدزایی یا هرمی بودن می‌خواهند دوباره در شرکت بازاریابی شبکه‌ای مجوزدار و دارای پلن درآمدزایی قوی‌تر ثبت‌نام و فعالیت کنند.
این کار برای چه کسانی توصیه نمی شود؟
  • کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند.
  • کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با روش های قدیمی، فعالیت نمایند.
  • کسانی که به قدرت تصاعد پی نبردند و به دنبال درآمد غیرفعال نیستند.
  • کسانی که تصمیم جدی برای شروع بازاریابی شبکه‌ای ندارند.
  • کسانی به قدرت دیجیتال مارکتینگ و نتورک مارکتینگ در افزایش فروش اعتقاد ندارند.
question